Forgalmi dugóban választottunk biztosítót

Azt hiszem, hogy nem sokan vannak azok az emberek, akik szeretnek nagyvárosban közlekedni. Tömegközlekedéssel és autóval is nagyon problémás tud lenni. Értelemszerűen ez leginkább a hatalmas, jellemzően délutáni órákban jelentkező dugóknak, és a nagy távolságoknak köszönhető. Számomra megdöbbentő még mindig, hogy Budapesten belül is, akár másfél, két órába is beletelhet, hogy az ember eljusson A-ból B-be. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nálam a tömegközlekedési eszközök tisztasága is szerepet játszik abban, hogy nem szívesen utazom ezeken a járatokon. Annak ellenére, hogy napi szinten igénybe veszem, mert hát muszáj. Párszor sajnos már előfordult, hogy nem kívánatos dolgokba ültem, vagy léptem. Persze megvannak az előnyei is: a metrókkal és villamosokkal például meglehetősen gyorsan elérhető az úti cél, a buszsofőrök pedig tudják, merre is kell menniük. Ugyanígy az autóval való közlekedésnek is vannak pozitív vonzatai: így mindenki a maga ura, sokkal kényelmesebb és privátabb, és garantáltan tudni lehet, hogy ki ült előttünk az ülésben. De sajnos a dugókat így sem nagyon lehet elkerülni, feltéve, ha vannak jó kis kerülőutak.

Nyáron a barátokkal utaztunk autóval a Balatonra, és szerencsétlenségünkre egy nagyon rossz napot és időpontot fogtunk ki, mert az autópályán órákig álltunk a dugóban. Robi pedig kihasználta az alkalmat, hogy ha már a „tanácsosaival” össze van zárva, akkor mondjuk el a véleményünket neki a kiszemelt lakásbiztosításról. Ugyanis épp egy újat akart kötni, mert nem volt megelégedve a régi biztosítójával. El is küldte mindenkinek az alábbi linket: https://www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas, hogy tökéletesen reprezentálhassa a mondandóját.

A Pannon Safe, immár több, mind 20 éve jelen van a piacon, és ez idő alatt szépen kinőtte magát. Szerintem előny az is, hogy teljes mértékben magyar tulajdonú cégről van szó. Ami szintén előnyös, az az elérhetőségük: országszerte 20 irodával rendelkeznek. A központi iroda ugyan Pécsett található, de vannak „kirendeltségeik” kisebb-nagyobb városokban, többek között Budapesten, Dombóváron, Siófokon, Hajdúböszörményben is. Magánszemélyek és nagyvállalatok számára is nyújtanak szolgáltatásokat és biztosítási termékeket. Előbbi esetében, nagyjából 100.000 ügyfélről van szó, ami nem kevés. Robi szerint, nagyon megbízható biztosítóról van szó, hiszen az oldalon található adatok szerint az ügyfelek jelentős része (több, mint 90%-os arányokkal) elégedett velük. Ebbe beletartozik a gyorsaság, a szolgáltatások minősége, az ott dolgozók felkészültsége és kedvessége is. Emellett pedig, a már meglévő ügyfelek 92%-a nem szeretne biztosítót váltani. Neki emellett nagyon fontos a presztízs is, és az erre vonatkozó igényeit tökéletesen kielégítette, hogy a Pannon Safe, 2016-ban és 2018-ban „Kiváló üzleti márka” címet kapott.

Amennyire én ismerem a biztosítási termékeket, úgy szerintem minden létező lehetőség elérhető. Lehet kötni: lakásbiztosítást, kötelező gépjármű felelősség biztosítást, Casco-t, lakástakarékot, egészségbiztosítást, nyugdíjbiztosítást és vállalkozói biztosítást is. Ráadásul személyi kölcsönt is fel lehet náluk venni, illetve lakáshitelt is.

Mivel Robit a lakásbiztosítás érdekelte elsősorban, így megnéztük, hogy milyen egyéb szolgáltatással lehet még kiegészíteni, a skála pedig elég széles. Lakásbiztosítás mellé lehet igényelni kiegészítőt az alábbi esetekre:

  • napelemekre
  • besurranással elkövetett lopás esetében
  • kerti bútorokra
  • kívülről történő beázás esetére
  • nyitva felejtett ablak miatt keletkezett károkra
  • firkálás, graffiti károkra
  • vandalizmus okozta sérülésekre
  • füst és koromszennyezési károk esetére
  • kis- és háziállat biztosítására

Fontos tudnivaló lakásbiztosítások esetében, hogy amennyiben a megkötés utáni időkben egy háziállattal bővül a család, úgy a már meglévő szerződést feltétlenül módosítani kell. Ugyanez a helyzet akkor is, ha gyermek születik.

Rengeteg kérdésünk válaszra talált, mert a honlapon teljes körű tájékoztatást kaptunk: https://www.pannonsafe.hu/termekek/lakasbiztositas.

Ami igazán érdekelte Robit az az volt, hogy mégis mennyit fizet a biztosító, ha kár keletkezik az otthonában. Természetesen ez függ a biztosítási összegtől, de minden káresetnél figyelembe veszik a felújítási, javíttatási és újra beszerzési értéket.

Szintén nagyon szimpatikus volt, hogy van egy úgynevezett „KárDoktor” szolgáltatásuk is. Ez egy olyan szolgáltatás, ami non-stop elérhető telefonon, akár vasárnap este is. Igény esetén saját szakértőt küld ki a Pannon Safe a kár felméréséhez, és minden más ügyet is elintéz, ami ahhoz szükséges, hogy a károsult megkaphassa az őt megillető kárpótlást. A PannonSafe KárDoktor vagyonbiztosítások (tehát például lakásbiztosítás), betegségbiztosítás, balesetbiztosítás, kötelező gépjármű felelősség biztosítások és Cascok esetében vehető igénybe.

Szerencsére mire odaértünk a szálláshelyünkre sikerült meghozni a nagy döntést, mert egyöntetűen arra bíztattuk Robit, hogy nyugodtan válassza a Pannon Safe szolgáltatásait.